Сектор інформаційних технологій є функціональним підрозділом оперативно-координаційного центру (далі - ОКЦ) Управління ДСНС України у Тернопільській області (далі – Управління) і безпосередньо підпорядковується начальнику ОКЦ, а в оперативному порядку підпорядковується помічнику начальника Управління з питань телекомунікацій, інформаційних технологій та Системи 112.Чисельність працівників Сектору інформаційних технологій (далі – Сектор) визначається штатним розписом Управління.
У своїй діяльності Сектор керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими Держспецзв’язку України, Міністерства оборони України, наказами ДСНС України, наказами та розпорядженнями Управління телекомунікацій, інформаційних технологій та Системи 112, Положенням про Управління, Положенням про ОКЦ, а також цим Положенням.
Основні завдання Сектора
- Завданнями Сектору є забезпечення діяльності Управління та його структурних підрозділів за напрямком інформаційних технологій.
Функції Сектору
- Здійснює річне та піврічне планування роботи Управління ДСНС України у Тернопільській області, веде моніторинг виконання запланованих заходів.
- Забезпечує технічне супроводження цілодобової безперервної роботи засобів обчислювальної техніки та програмного забезпечення оперативно-диспетчерської служби, автоматизацію обробки добової оперативної інформації.
- Забезпечення використання типових проектних рішень і пакетів прикладних програм, розроблених в інших організаціях.
- Впровадження і сприяння застосуванню сучасних інформаційних технологій у діяльності Управління, його структурних та підпорядкованих підрозділів, забезпечує функціонування завдань інформаційно-аналітичних систем, що використовуються в Управлінні;
- Організація та здійснення роботи з адміністрування інформаційно-телекомунікаційної мережі, системи ІР–телефонії та системи відеоконференцзв’язку, ефективного функціонування засобів обчислювальної техніки та телекомунікаційного обладнання, використання інформаційних технологій в Управління, його структурних та підпорядкованих підрозділах.
- Організаційно-технічне обслуговування запроваджених програмно-технічних комплексів завдань, обробку й видачу результатів керівництву, службам і підрозділам.
- Участь у розвитку і удосконаленні діяльності ОКЦ шляхом розширення кола завдань, що вирішуються.
- Періодичний профілактичний огляд обчислювальної техніки, периферійного обладнання.
- Тестування та впровадження програмного забезпечення по автоматизації роботи структурних підрозділів і служб Управління.
- Удосконалення діючих програм і задач, а також впровадження пакетів прикладних програм, типових проектів, рішень сторонніх розробників.
- Практична і методична допомога користувачам при освоєнні ними прикладного та системного програмного забезпечення, складання інструкцій, методичних вказівок по роботі з прикладним програмним забезпеченням.
- Організація та забезпечення доступу до мережі Інтернет.
- Забезпечення роботи електронної поштової мережі, локальної та VPN-комп’ютерних мереж Управління.
- Супровід стандартного програмного забезпечення автоматизованих робочих місць підрозділів Управління та прикладного програмного забезпечення розробки ДСНС та інших областей.
- Вивчення та впровадження передового досвіду в області автоматизованої обробки інформації, типових проектних рішень і пакетів прикладних програм, розроблених науковими організаціями.
- Планує всі види зв'язку (крім урядового), бере участь у розробленні інших плануючих документів стосовно організації зв’язку, розгортання пересувного вузла зв’язку Управління.
- Здійснює контроль за мобілізаційною готовністю польового вузла зв’язку, технічним станом техніки і майна зв’язку поточного забезпечення та довгострокового зберігання.